Jasimmm Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Fairlight/kona/surly/salsa Malli: - Lyhyt kuvaus: Teräs-gravel Rungon koko: 53/54/M Kuvaus: Ostetaan teräsrunkoinen gravel kokoonpano tai esimerkiksi runko, jos sattuu löytymään hyvään hintaa. Speksejä: Hydrauliset levyjarrut, kierrekeskiö, max. Rengaskoko ~45, 1x voimansiirto. Pyörä voi olla myös muun merkkinen, kuin listauksessa on mainittu. Hinta: 1500-1700 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Laita YV, niin vaihdellaan. Muokattu: 31. Toukokuuta, 2024, käyttäjä: Jasimmm
HannaR Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2024 Katso mun ilmoitus Trek Crockett cyclocrossista. Runkokoko on 56 ja ite olen 170cm ja sopi hyvin.
Jasimmm Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2024 2 tuntia sitten, HannaR kirjoitti: Katso mun ilmoitus Trek Crockett cyclocrossista. Runkokoko on 56 ja ite olen 170cm ja sopi hyvin. Moi, vaikuttaa aika isolta geometriansa puolesta, joten jättänen väliin.
lamhonn Kirjoitettu 18. Helmikuuta Kirjoitettu 18. Helmikuuta (muokattu) Moro, Jos vielä etsit pyörää, niin löytyisi alle 500km ajettu GIOS merkkinen teräsgravel/all-road. Clariksella toki, mutta toimisi hyvänä päivityspohjana. Levyjarrut löytyy, mutta mekaanisena. Uudet korkkaamattomat Suginon kammet löytyisi jouten jos haluaa 1x-muunnoksen tehdä. 40mm renkaat tällä hetkellä, menee varmasti 42mm myös, ehkä 45mm nipin napin. Koko 54cm. Itse olen 177cm, 79cm sisäsauma ja ollut hyvän kokoinen ja mukava. YV jos kiinnostaa enempi niin kerron mielelläni lisää. Muokattu: 18. Helmikuuta, käyttäjä: lamhonn Kilometrimäärä lisätty
Wainola Kirjoitettu 20. Helmikuuta Kirjoitettu 20. Helmikuuta Moi, Mulla olisi todella vähän ajettu Pelago Stavanger 54cm myynnissä. Speksit osuu aika hyvin kohdilleen sun toiveiden mukaisesti. Hinta ehkä vähän yläkanttiin, mutta voidaan sopia asiasta. Pistä yksityisviestiä jos kiinnostaa, niin kerron lisää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään