NiilaPa Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Merkki: Trek Malli: Madone 4.5 Lyhyt kuvaus: Mavic Ksyrium kiekoilla 500€ Rungon koko: 54 Kuvaus: Tästä kevyt maantiepyörä edullisesti, kun itsellä ei polvet tykkää pitkistä maantiepyörälenkeistä, niin pysyttelen vain maastopyöräilyn parissa. Rungossa vaakaputkessa on parin sentin pitkittäishalkeama toisella puolella. Kävin myyntiä varten näyttämässä halkeamaa tampereella kuiturunkokorjaajalla signaturella ja hän oli sitä mieltä, että ei ole kriittisessä paikassa eikä vaikuta laajalta vauriolta eikä usko, että se tulee aiheuttamaan mitään ongelmia. Halkeama on tullut mulla, kun kiinnitin pyörän liian tiukkaan korjauspukkiin, mutta itse en ole halkeamasta välittänyt vaan olen ajanut normaalisti. Voin antaa rungolle vaikka vuoden takuun, jos halkeama alkaa leviämään tms. niin puretaan kauppa. Kiekot on hyvät mavicit, jarrut ja takavaihtaja ultegra, muuten 105 osasarjaa. Satula ism adamo. Kuvan polkimet tai sitten spd kombipolkimet saa mukaan. Renkaat pari vuotta sitten laitetut 32mm continental grand prix 5000. Märällä hiekkatiellä ei voi ajaa, kun hiekka tarttuu renkaaseen ja tilaa ei takahaarukassa ole ylimääräisiä. Asfaltilla ei ole ongelmia eikä kuivalla hiekkatiellä. Ohjauskannatin on mukavan pysty ja ajoasento on leppoisa endurance tyyppinen. Vaijerit ja tankonauhat uusittu kans pari vuotta sitten jonka jälkeen ei ole montaa lenkkiä ajettu. Ketjuveymä on lähelle 0,7%. Pullotelineet ja pumppu kuuluu kauppaan. Myös jotain sisureita ja satulalaukun saa mukaan. Pyörä painaa kuvan varustuksessa 8,55kg. Hinta: 500 Paikkakunta: Pälkäne Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: yv:llä alkuun
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään