janne.kyllonen Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2024 Merkki: Aprire Malli: Shimano 105 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: M 53-54cm Kuvaus: Jo pari kesää käyttämättömänä seisonut maantiepyörä kaupan. Runko on brittiläisen pikkupajan Apriren valmistama ja toiminut alunperin Aprire HSS Hire teamin harjoituspyöränä. Minulle tullut runkosettinä jo ennen koronaa. Runko alumiinia, keulu hiilikuitua. Specsejä: Koko S/M, vaakaputki n. 53-54 cm. Kuvissa minun (174 cm) säädöissä. 2x10 Shimano 105 osat (poislukien jarrulänget). Kiekkoina Shimano RS80 Carbon/Alu-hybridikiekot. Kiekkoparilla kirjan mukaan painoa 1486g. Renkaina Continental Ultrasport (25mm leveät). Spd-sl pedaalit ja jos tarvetta Shimanon R087 kengät (koko 43) kahdella kympillä mukaan. No-name kuitutolppa. Sähäkkä, kevyt ja ketterä vekotin kyseessä. Minulla vaan jäänyt Gravelin hanginnan jälkeen hyvin vähälle käytölle. Pyörä sijaitsee Munkkivuoressa, tervetuloa ihmettelemään. Hinta: €480 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yksityisviesti, nollaneljäneljä- 5513505
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään