Bulderi Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2024 Merkki: Schwinn Malli: Phocus Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä 150€ Rungon koko: 56 Kuvaus: Uusi isompi eturatas, uusi takapakka, uudet vaijerit vaihtajissa ja jarruissa, uusi keskiö. Ollut traineri pyöränä kolme vuotta, silloin ostettu liikkeestä käytettynä. Työmatka ajossa sitä ennen vuosia, tarkka ikä ei tiedossani. Viimeisen vuoden ei ollut käytössä ja uusittu osat mitä yllä listattu. Tankonauhat mukaan. Tiagra jarru-, vaihdevivut, alivio takavaihtaja, etuvaihtajassa ei merkintää. Etuvaihtaja kahva on kolme vaihteinen mutta rattaita kaksi, saa vaihdettua mutta välillä vaihtaa tyhjää. Renkaat 25-622. Satulaputken pituus 56cm eli runko 56, vaakaputki 54,5cm. Ollut 187cm ajajalla. Vaihdossa käy hissisatulatolppa. Ulkoinenvaijerivienti tai vipu tolpan yläpäässä. Hinta: 150€ Paikkakunta: Lohja Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yv
PrivateeR Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2024 Pari kysymystä: Onko ajoteknisiä vikoja? esmes käyrä vanne tms mikä haittaa ajamista? Vaihteet ei haittaa itteä. Itse oon 175cm pitkä. Onko toi pyörä mahdollista noilla kamppeilla sovittaa mun kokoiselle?
Bulderi Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2024 Ainut vika taitaa olla tuo etuvaihtajan kahva kun ei aina vaihda vaihdetta. Vannejarrut niin kieron vanteen kyllä huomaa helposti mutta suorat on tässä. Aina sovittaa voi 👍
PrivateeR Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2024 Missäpäin Lohjaa asustelet? Olen varmaan Lauantaina tulossa Lohjalla käymään, ni voisin samalla poiketa sovittamaan. Jos istuu mun kokoiselle ni voin ostaa samantien pois.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään