posteljooni Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2024 Merkki: Mondraker Malli: Superfoxy R Carbon Lyhyt kuvaus: Monipuolinen enskapyörä Rungon koko: M Kuvaus: Runko on ostettu 2021 Hi5Bikes:sta edellisen omistajan toimesta, joka myös kasannut pyörän. Olen pyörän toinen omistaja. Olen ajanut pyörällä todella vähän, koska olin loukkaantuneen v. 2022–2023 ja sen jälkeen ajellut lähinnä sähköpyörällä. Olen pitänyt pyörästä hyvää huolta ja pessyt sen aina lenkin jälkeen, sekä säilyttänyt talvet lämpimässä. Pyörä kauttaaltaan suojateipattu. Osalista: Keula: RockShox ZEB Select 170mm Takaiskari: FOX Float X2T 160mm Vaihteisto: Sram GX 12-speed Jarrut: SRAM Code R Ohjaustanko: Raceface Kammet: Race Face Turbine Kiekot: Takana DT Swiss E1700 29 30mm, edessä Hope Fortus 30mm Satulatolppa: e thirteen Ketjunohjuri: FUNN - Ei polkimia Pyörä kulkeutuu helposti Kemiin, tai jonnekin Kuopio - Kemi välille. Hinta: €2300 Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: Yhteydenotot soittamalla/ Whatsappilla (+358404842941) tai YV:llä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään