Aarne125 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Kona Malli: Operator Lyhyt kuvaus: Kona 26" kokoa M 600e Rungon koko: M Kuvaus: Siitä eteenpäin hyvä Kona Operator vuosimallia 2013. Kaikki pyörässä toimii ja on muutenkin siisti peli, toki ei ole uusi pyörä joten käytönjälkeä on siellä sun täällä. Ite oon ajellu pyörällä kaksi kesää ja joutaa nyt myyntiin kun ei ole köyhällä varaa tänä vuonna ajaa. Pyörässä kulutusosat ok kunnossa, eturengas hyvässä kunnossa ja takarenkaassakin vielä hyvin nappulaa jäljellä. Jarrut pitää hyvin ja palaa vielä jäljellä. Keulaan ei hetkeen tarvitse huoltoa tehdä, toimii hyvin ja on huollettu noin 30 ajokertaa sitten. Vaihteistossa on sellainen ominaisuus, että ekalla vaihtamisella ei vaihda vaan joutuu aluksi painamaan kerran vaihdevipua jonka jälkeen vaihtaa normaalisti, itseä ei ole hirveästi tuo häirinnyt. Kaikin puolin omasta mielestäni pelkkää ajoa vailla, ja voi lähteä parkkiin ajamaan vaikka heti. Kaikki osat alkuperäisiä lukuun ottamatta polkimia, kahvoja ja satulaa. Mukaan saa kaksi kappaletta uusia sisärenkaita niin on helppo vaihtaa vaikka kesken parkkipäivän. Lisäksi uudet kahvatupit ja vanhan satulan ja polkimet saa mukaan jos haluaa. Pyörän sopii noin 165-178cm kuskille hyvin. Itse olen yli 180cm joten on hieman pieni itselle, mutta ostin pyörän koska tällä pyörällä lajin kokeileminen on halpaa ja olenkin pyörään ollut varsin tyytyväinen. Pyörä sijaitsee Tampereen ratinan alueella. Tervetuloa paikan päälle katsomaan Hinta: €600 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Aarne Mattila 044-3353323 Muokattu: 10. Maaliskuuta, käyttäjä: Aarne125
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään