ArtoK72 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2024 (muokattu) MYYTY JO! Merkki: Canyon Malli: Endurace CF SL Ultegra Di2 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: L Kuvaus: 2017 mallin Endurace CF SL ultegra osasarjalla ja sähkövaihteilla. Ajettu vähän, jäänyt käyttämättä viime vuosina, kun selän kanssa on ollut ongelmia enkä ole päässyt pyöräilemään. Täysin uutta vastaavassa kunnossa. Kahdet renkaat. Nyt alla gravel renkaat, ja alkuperäiset asfalttirenkaat mukaan myös. Olen pyörän ensimmäinen omistaja. Nouto kirkkonummelta lapinkylästä. Sopii 180-190 cm kuskille, itse olen 185cm. Pyörä on valokuvissa kaamean pölyinen kun otin sen autotallista kuvia varten. Hinta sisältää Lookin polkimet ja 2x juomapullotelineet. Hinta: €1300 Paikkakunta: Kirkkonummi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0442454202, mieluiten SMS tai whatsapp Muokattu: 9. Toukokuuta, 2024, käyttäjä: ArtoK72 myyty
Huotari Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2024 Saisko pyörästä kuvia toiselta puolen?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään