t_rautanen Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2024 Merkki: Myyty Malli: Myyty Lyhyt kuvaus: Myyty Rungon koko: Myyty Kuvaus: Myyty Itse n 180cm pitkä ja koko on passeli, varmasti saa säädettyä vähän lyhyemmälle, kuin pidemmällekkin kuskille. Sram apex osasarja, 1x11 vaihteet ja hydrauliset levyjarrut. Ketjut uusittu muutama lenkki sitten. Renkaina hyväkuntoiset schwalbe g-onet. Hiilikuitu runko ja etuhaarukka. Hinta: Myyty Paikkakunta: Kangasala Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Myyty
Cap Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Moro. paljonko pyörällä suunnilleen ajettu? mites huollot? ja koska ostettu? Juho
t_rautanen Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Moi. 2017 mallihan tämä cyclocross 5000 on. Itse hankin tänä kevättalvena ja olen nyt ajanut 1000km maantiellä, ketjut uusin pari lenkkiä sitten. Alkuperäinen omistaja ei varmasti juuri ole ajanut, koska esim tankoteipit ovat alkuperäiset ja muutenkin hyvin vähä naarmuinen vehje. Uuden tieltä myyn.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään