Zetafe Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2014 Iski pyöräkuume. Olen ajellut noita maatieajoja, viime vuonna Pirkka ja Styrkeprovet ja tänä vuonna ohjelmassa Pirkka, Vättern, Styrkeprovet nyt keväällä ja ehkä syksylläkin jotain.Merkillä ei nyt niin ole väliä, mutta se voisi olla esim. Speciallized tai Felt,Cervelo tai ColnagoEsim. SPECIALIZED TARMAC, tai Roubaix, tai sitten joku vastaava Felt, Cervelo, Colnago tms.Osasarja voisi olla olla esim. Ultegra Di2 tai tietysti hinnasta riippuen miksei myös Dura-Ace . Vanteetkin saisi tietysti olla vastaavaa tasoa. Hyvästä kilpatason pyörästä maksan käyvän hinnan.Runkokoko on 52-54Paikkakunta: NurmijärviYhteydenottotapa: @postilla tavoittaa varminnin.Jouni Oikarinen[email protected]puh: 050-3520669
pyorahullu Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 HeiHyvä muttei välttämättä halvin.Lotto-GT-Mobistar tiimipyöräRunko: GT alu 50 cm usa Osat: Campagnolo record 2x9 (kaikki paitsi polkimet)Muuta: campagnolo ergobrein mittari; 2 pullotelinettä + pullottiimivaatteita (lyhyitä ja pitkiä)ajettu alle 1000 km. minulle liian pieni (lyhyt). olen 175 cmPekka
Zetafe Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 HeiHyvä muttei välttämättä halvin.Lotto-GT-Mobistar tiimipyöräRunko: GT alu 50 cm usa Osat: Campagnolo record 2x9 (kaikki paitsi polkimet)Muuta: campagnolo ergobrein mittari; 2 pullotelinettä + pullottiimivaatteita (lyhyitä ja pitkiä)ajettu alle 1000 km. minulle liian pieni (lyhyt). olen 175 cmPekkaMoi Kiitos viestistä. Taitaa olla vähän pieni minullekin. Olen itse runsaasti, eli sentin pidempi kuin sinä. Jouni
Zetafe Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 Edelleen haussa. Väljensin kriteereitä.
pyorahullu Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 HeiLöytyy myös tälläinenLotto-GT-AddecoRunko: GT scandium 52 cm usa Osat: Campagnolo record 2x9 (kaikki paitsi polkimet)Muuta: -maantiepyörä mutta nyt kiinnii TT-tanko + vastaavat vaidevivut/ jarrut - kiekot puuttu, muutta niistäkin voidaan sopiaLuulisin olevan oikean kokoinen sinulle.Pekka
Recommended Posts