Kondun Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Specialized Malli: Kenevo Expert Lyhyt kuvaus: 27,5" Täysjousto UUSI Rungon koko: S3 Moottorin teho: 250W Runkonumero: - Kuvaus: Myydään uusi Specialized Kenevo Expert koko S3. Kasattu ja todettu itselle hivenen liian pieneksi. Valmistajan mukaan sopiva 165-180cm pitkille. Itse olen 180,5cm ja hieman on ahtaan tuntuinen. Pyörä tilattu 11.4.2024, takuu 2 vuotta. Mukaan kaikki mitä paketissa tuli ja myöskin itse paketti, jos sen ostaja haluaa. Kuvissa olevat polkimet jäävät itselleni, mutta mukaan saa uudet race face chester polkimet ja rock shox etulokarin. - 700wh akku - Sram GX Eagle AXS sähkövaihteet - Rockshox Boxxer tuplakruunukeula - Rockshox coil-takaiskari - Sram Code RS jarrut - Mastermind TCU näyttö Pyörän tarkemmat tiedot: https://www.specialized.com/fi/fi/turbo-kenevo-expert/p/216817?color=349641-216817 Hinta: Myyty Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: +358400650277 Muokattu: 4. Toukokuuta, 2024, käyttäjä: Kondun Myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään