antti.v Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Microtech (Basso) Malli: MCT 28", Disc, 100x12mm Lyhyt kuvaus: maantiekiekot Kuvaus: Myynnissä varastoon jääneet alumiiniset Microtech MCT (Basson oma merkki) maantiepyörän kiekot: - Koko 700cc (622x19C), esim. 28mm kokoinen kumi sopii vanteelle - Läpiakseli 12mm - Levyjarruversio - Shimanon HG vapari - Tubeless valmiit - Paino noin 2000g pari Melkein käyttämättömät kun vaihdoin toiset kiekot kiinni pyörään. Tuu hakeen. Hinta: €90 Paikkakunta: Hämeenlinna Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: YV Muokattu: 27. Huhtikuuta, 2024, käyttäjä: antti.v
Makkura Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2024 Moi. Kiinnostaa nuo vanteet. Onko hyvässä kunnossa? Laittaisin nuo Orbean TT pyörään harkkavanteiksi, niissä 12mm läpiakseli ja levyjarrut. Olettaisin että sopii.. T: Marko
antti.v Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2024 1 tunti sitten, Makkura kirjoitti: Moi. Kiinnostaa nuo vanteet. Onko hyvässä kunnossa? Laittaisin nuo Orbean TT pyörään harkkavanteiksi, niissä 12mm läpiakseli ja levyjarrut. Olettaisin että sopii.. T: Marko Moi, Nuo on otettu irti Basso Venta pyörästä melkein uutena. Kunto on sen mukainen. Niissä on 12mm läpiakselit ja Centerlock jarrulevyille paikat. t: Antti.v
Makkura Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2024 Kiekot tulee pojan pyörään, kysäsen häneltä että onko siinä pyörässä centerlock jarrulevyt..palataan.
Makkura Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2024 Moi. Sopiiko tulla ensi sunnuntaina katsoon kiekkoja? Noin klo. 14-15 aikaan? T: Marko
antti.v Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2024 2 tuntia sitten, Makkura kirjoitti: Moi. Sopiiko tulla ensi sunnuntaina katsoon kiekkoja? Noin klo. 14-15 aikaan? T: Marko Moro, vähän myöhemmin klo 17 jälkeen käy. Sopiiko se?
Makkura Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 Moi, se sopii. Poitsu tuleekin itse katsomaan kiekkoja, joten voisinko saada puhelinnumerosi niin on itse yhteydessä tarkemmin? T: Marko
antti.v Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 5 tuntia sitten, Makkura kirjoitti: Moi, se sopii. Poitsu tuleekin itse katsomaan kiekkoja, joten voisinko saada puhelinnumerosi niin on itse yhteydessä tarkemmin? T: Marko Moro, laitan tiedot YV:nä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään