esjanhma Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2024 Merkki: Vitus Malli: Sentier 27 2020 Lyhyt kuvaus: jäykkäperä 27,5" Rungon koko: XL Kuvaus: Hyväkuntoinen Vitus Sentier 27,5 renkailla, 1x10 voimasiirrolla, XL-kokoinen joka sopii valmistajan mukaan 190 - 201cm mittaiselle mutta olen 182cm ja on sopinut minulle myös hyvin. Alle 180cm kuskille voi olla turhan iso runko. -Rungossa pientä normaalia käytön jälkeä ja yksi pikku kolhu vaakaputkessa joka näkyy kuvassa. -Keula ja etukiekko/rengas uutta vastaavat koska olen ajanut toisella keulalla. Varmuuden välttämiseksi olen tehnyt keulaan alajalkahuollon. -Tarkemmat tiedot saa valmistajan sivuilta tai haulla https://vitusbikes.com/collections/archive-2020-bikes/products/sentier-27-bike-deore-1x10 -Takana Continental Trail King 27,5" leveys 2,8", on vielä nappulaa -Renkaat sisureilla,ovat Tubeless-ready -Brand-X Ascend Dropper Seatpost 150mm hissitolppa -Nukeproof Neutron EVO-polkimet -Takana 180mm Hope:n kelluva jarrulevy -Mukaan vaihtajan korvake Hinta: €750 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään