P3kk1s Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2024 Merkki: Gravel 182 pitkälle kuskille Malli: - Lyhyt kuvaus: - Rungon koko: Koko 54-56 Kuvaus: Ostan itselleni hyväkuntoisen gravel-pyörän. Pyörässä toivoisin olevan levyjarrut. Olen 182 cm pitkä ja pyörän runkokoon tulisi olla 54-56. Voin hakea pyörän 2 tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Tarjoa! 😊 Hinta: €€€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti
M-A65 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2024 20.4.2024 klo 18.40, P3kk1s kirjoitti: Merkki: Gravel 182 pitkälle kuskille Malli: - Lyhyt kuvaus: - Rungon koko: Koko 54-56 Kuvaus: Ostan itselleni hyväkuntoisen gravel-pyörän. Pyörässä toivoisin olevan levyjarrut. Olen 182 cm pitkä ja pyörän runkokoon tulisi olla 54-56. Voin hakea pyörän 2 tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Tarjoa! 😊 Hinta: €€€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Pystyn toimittamaan pyörän pääkaupunki seudulle 20.4.2024 klo 18.40, P3kk1s kirjoitti: Merkki: Gravel 182 pitkälle kuskille Malli: - Lyhyt kuvaus: - Rungon koko: Koko 54-56 Kuvaus: Ostan itselleni hyväkuntoisen gravel-pyörän. Pyörässä toivoisin olevan levyjarrut. Olen 182 cm pitkä ja pyörän runkokoon tulisi olla 54-56. Voin hakea pyörän 2 tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Tarjoa! 😊 Hinta: €€€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään