ramiv Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Salsa Malli: Fargo (teräs) Lyhyt kuvaus: Gravel, bikepacking Rungon koko: MD Kuvaus: Myydään Foxcompin keväällä 2021 rakentama M-kokoinen Salsa Fargo. Tämä on siis koottu liikkeessä runkosetin ympärille. Pyörällä on ajettu noin 3500 km. Ruotoputkea ei ole lyhennetty eli säätövaraa on yllinkyllin. Fargo on todellinen jokapaikan pyörä johon mahtuu helposti vaikka maastorenkaat. Minulla tämä on ollut lähinnä hiekkatielenkeillä ja muutamalla vähän pidemmällä retkellä käytössä (yksi kuvista täyspakkauksessa). Varsinaisia maastolenkkejä olen ajanut vain muutaman. Ajoasento on todella rento - tämän pyörän selässä kiire häviää! Olen itse about 175cm ja tämä on on ollut oikein sopiva minulle. Osat: (Jarrulevyt, kiekot, renkaat ja takapakka upouudet) Runko: Salsa Fargo Black Medium Haarukka: Salsa Firestarter Carbon 110 Ohj.laakeri: Cane Creek 40 ZS44/EC44 Jarrulevyt: Shimano RT64 160mm (center lock) Jarrukahvat: Sram Apex 1x11 Hydraulinen Kiekot: Shimano MT400 Renkaat: Teravail Sparwood 29 x 2.2" Kammet: Race Face Aefect 175mm Keskiö: Race Face X-Type Team BSA Eturatas: Blackspire NW Cinch 32t Rataspakka: Shimano M5100 11-42t Vaihdevipu: Sram Apex 1x11 Takavaihtaja: Sram Apex 11v Stemmi: BBB 80mm Tanko: Ritchey Venturemax V1 42cm Satulatolppa: Salsa Guide 27.2 Alloy Satula: WTB SL8 Medium Steel SL Vaijerinkuori: Yokozuna Polkimet: iSSi mtb Hinta: 1700€ Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: Kontaktit tekstarilla/whatsapp-viestinä numeroon 040 719 2908. Ensisijaisesti nouto Jyväskylästä. Tule katsomaan! Muokattu: 11. Toukokuuta, 2024, käyttäjä: ramiv Osia vaihdeltu, kuvia lisätty ja hintaa tarkastettu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään