Avekkis Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2024 Merkki: Rose Malli: Cross Pro RS-2000 Lyhyt kuvaus: Cyclocross vuodelta 2011 Rungon koko: 56 Kuvaus: Melko vähällä käytöllä ollut cyclo, lähinnä olen maantiekumeilla ajellut. Runko alumiinia, keula hiilikuitua. Runkokoko on 56, sopinee noin 175-185 kuskille. Itse olen 182cm, mutta noin 80cm jalanpituudella, jolloin pitkäselkäisenä pyörän ohjaamo on tuntunut aina vähän ahtaalta. Pyörä hyvin siistissä kunnossa, muistaakseni yhden kerran käyty kevyesti kyljellään irtosorassa. Huollettu ja tarkastettu nyt keväällä, alla tarkemmin osittain. Voimansiirto shimano 105, 2x10 34/50 11-25. -Toinen ketju menossa (alle 0,5% venymää), vaihteet toimii mallikkaasti. -Keskiö pyörii ilman rohinoita nätisti, kammet jämäkät eikä klappia. Jarrut avid shorty 6 -Hyvin toimii, paloja jäljellä. Takajarrussa uusi vaijeri+kuori. FSAn ohjaamo, noin 44cm leveä tanko ja 90mm suoralla stemmillä. -Headset pyörii vaivatta. Uusi tankoteippi. Kiekot xtreme R-490 -Suorat, tasakireät Renkaat racingralph 1,35''. -Renkaat edelleen kuin uudet, koska tosiaan ajettu lähinnä maantiellä. Myös maantiekumeilla saatavilla.. FSA kuitutolppa ja Fizik antares satula Polkimet flat tai spd Tilattu aikanaan Rosen nettikaupasta, kuitti on tallella. Sijaitsee Kuusankoskella. Hinta: 500€ / tarjoa Paikkakunta: Kouvola Maakunta: Kymenlaakso Yhteystiedot: nolnelnel-0403893 YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään