Nikke Waldemar Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Propain Malli: Tyee 2020 AL Lyhyt kuvaus: 29" Rungon koko: M Kuvaus: edit. Käyty heittämässä pieni lenkki ja kaikki toimii edelleen hienosti. Valmis vaikka kisoihin! Täysin hyvä ja toimiva enduro/parkkipyörä seuraavalle. Olen pyörän toinen omistaja, ensimmäinen ei paljoa pyörällä ajanut. Pyörä siis valmistettu 2020 loppupuolella ja esim. keula on 2021 mallia. Itse ajoin tällä viime vuonna vähän enduroa ja parkkia, Stravan mukaan kilsoja kertynyt reilu 1200. Itse olen 170cm ja 65kg ja pyörä on kooltaan juuri passeli. Itse ajoin noilla orkkiskiekoilla vain kerran, kun itsellä ollut vähän kevyempiäkin settejä, joten nuo olleet varakiekkoina. Joten kiekoilla, renkailla ja takapakalla ei ole juurikaan ajettu. Rokkarin Ultimate alusta on, ja takana coili-iskari. Itse olen pyörään päivittänyt viime vuonna: - Formula Cura 4 jarrut - OneUp 180mm dropperi - Sram Gx 165mm kammet - Garbaruk 30T eturatas - Sram XX1 ketjut Keulan olen huoltanut pari kertaa viime kaudella, jälkimmäisen jälkeen ei juuri ajettu. Skf vihreät tiivisteet laitettu myös. Kiekot juuri rihtasin ja pyörän kävin muutenkin läpi. Pyörä siis kaikin puolin hyvässä kunnossa. Jotain muitakin satuloita on hyllyssä... Polkimet ei kuulu kauppaan. Hinta: €2000 Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: Yv Muokattu: Perjantai klo 06:15, käyttäjä: Nikke Waldemar
Nurmenkari Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2024 Miten voin olla yhteydessä
Nikke Waldemar Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2024 Nosto.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään