Mika Saarinen Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2024 Merkki: Orbea Malli: Wild FS H25 Lyhyt kuvaus: täysjousto 29" LG Rungon koko: 29" LG Kuvaus: 12/2021 ostettu ja todella vähällä käytöllä ollut. Olen ajanut tällä kaksi kertaa kotoa mökille ja takaisin eli noin 60km. Pyörä on siis käytännössä uudenveroisessa kunnossa ja säilytetty aina lämpimässä sisällä. Hinta: €3800 Paikkakunta: Lempäälä Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä mieluiten yhteys
PaaSel Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2024 3.4.2024 klo 15.33, Mika Saarinen kirjoitti: Merkki: Orbea Malli: Wild FS H25 Lyhyt kuvaus: täysjousto 29" LG Rungon koko: 29" LG Kuvaus: 12/2021 ostettu ja todella vähällä käytöllä ollut. Olen ajanut tällä kaksi kertaa kotoa mökille ja takaisin eli noin 60km. Pyörä on siis käytännössä uudenveroisessa kunnossa ja säilytetty aina lämpimässä sisällä. Hinta: €3800 Paikkakunta: Lempäälä Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä mieluiten yhteys 3.4.2024 klo 15.33, Mika Saarinen kirjoitti: Merkki: Orbea Malli: Wild FS H25 Lyhyt kuvaus: täysjousto 29" LG Rungon koko: 29" LG Kuvaus: 12/2021 ostettu ja todella vähällä käytöllä ollut. Olen ajanut tällä kaksi kertaa kotoa mökille ja takaisin eli noin 60km. Pyörä on siis käytännössä uudenveroisessa kunnossa ja säilytetty aina lämpimässä sisällä. Hinta: €3800 Paikkakunta: Lempäälä Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä mieluiten yhteys Moi…mitä,tarkoittaa LG
PaaSel Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2024 Moi, Mitä tarkoittaa LG eli tai vai minkä kokoinen pyörä on. Tai miten täällä lähetetään YV. T. Paavo
Mika Saarinen Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2024 LG on pyörän koko Orbean taulukosta. Tämä pyörä siis sopii noin 170-185cm pituiselle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään