Guest MikaV Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Android Tapatalk Pro 4.6.2 ilmoittaa "Tämä foorumi ei ole käytettävissä Tapatalk. Ota yhteyttä forum admin."
Sulo Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Tarkentaisitko vielä, että mikä foorumi? Nyt ollaan hieman kolmen keskellä.
TwoShoes Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 En onnistu ollenkaan löytämään uutta foorumia Tapatalkilla..Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla
TwoShoes Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2014 Löyty kun laittoi pelkän fillari sanan hakusanaksi Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla
Sulo Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2014 Mulla saatto unohtua lisätä uusi foorumi Tapatalkin verkkoon
HMK Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2014 Noniin, raakile on kasassa, siirtykäämme sinne: http://fillarikeskustelu.com/ Fillaritorin tunnuksilla kirjautuminen pitäisi onnistua ongelmitta, uudenkin tunnuksen saa tehdä. Eipä tunnu onnistuvan torin tunnuksilla. Tänne pääsin, kun aikani muistelin käytön puutteessa unohtunutta salasanaa, mutta tuonne uudelle puolelle ei.
Sulo Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2014 Ei pääse enää. Toiminnosta aiheutui liikaa ongelmia, joten otin sen pois käytöstä. Filarikeskusteluun pitää rekisteröityä samaan tapaan, kuin tännekkin.
puuma Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2014 Siirtykäähän ihmiset nyt tonne uuteen keskusteluosioon, että lähtis toiminta käyntiin... Fillarifoorumi ollut taas aivan umpisekaisin ja tukossa pari kolme päivää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään