TriLinde Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2024 Merkki: Specialized Malli: Shiv Lyhyt kuvaus: Triathlonpyörä 180cm kuskille Rungon koko: L Kuvaus: Hakusessa Spessun Shiv tri pyörä 180cm kuskille kuitukiekoilla varustettuna. Otathan yhteyttä, mikäli kyseinen pyörä lepää ylimääräisenä tallissa! Yv, viesti, soitto. Hinta: 2000€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: -
TimoWaris Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2024 Mulla olisi ylimääräinen, kuvatkin löytyy, joko olet löytänyt etsimäsi? Timo Waris 0400169132 Whatsapp
TriLinde Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2024 Vielä spessu hakusessa. Kiitos tarjouksesta. Tuo taitaa kuitenkin olla väärän kokoinen.
kaller Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2024 Hei Tällainen löytyy. Ostettu pari vuotta sitten käytettynä, mutta vanha maantiepyöräilijä ei vaan taivu tällaiseen. Eilen kävin kokeilemassa ekan kerran tänä kesänä. Ostettu M-kokoisena, mutta oma mittaus kertoo olevan 56cm reach. Jouduin sahaamaan jopa putkesta pari senttiä pois että ajoasento suht kohdalleen. Itse olen 177cm. Olisi vielä S-WORKS...Löytyy 3 eri satulaputkea, joissa hieman eri kulma. Sekä lyhyemmät etuputket. 2x11 Sram eRED, QUARK wattikammet. Vaihto sekä etuputkista että sivuilta. Kiekkoina ZIPP 808 vm 2014 tiettävästi. Ostettu Oulusta Fillaritorilta pari vuotta sitten.
kaller Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2024 unohtui laittaa yhteystietoja. Voit meilata osoitteeseen kalle.rauhalinna (a)gmail.com, jos kiinnostaa
TriLinde Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2024 Moi! Kiinnostaa. Laitoin viestiä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään