hpo Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Merida Malli: Cyclocross 4 Lyhyt kuvaus: Cyclocross-pyörä, shimano 105 Rungon koko: 55 Kuvaus: Selkä ei oikein enää taivu maantiepyöräilyyn ja koska tuli uusi maastopyörä hankittua niin laitetaan vuosia palvellut Meridan cyclocross 4 myyntiin. Pyörä on ostettu kesällä 2014 Varkaudesta ja ollut minulla käytössä siitä lähtien. Runkokoko on 55cm ja sopinee noin 178-185cm pitkälle kuskille (olen itse 183cm). Kahdet jarrukahvat ja Shimanon 105 osasarja. Pyörää on aina huollettu säännöllisesti vähintään kerran vuodessa. Viimeisimmässä huollossa uusittu jarruihin kiekot ja palat sekä laitettu uusi ketju ja takapakka (tästä on myös kuitti). Pari vuotta sitten uusittu voimansiirto ja etukiekko. Runko on ehkä, mutta saanut vuosien saatossa jonkun verran naarmuja. Pyörää on säilytetty aina lämpämässä varastossa. Viimeiset pari vuotta ollut maltillisella ajolla, noin 400-500km vuodessa. Kaupat mieluusti Espoon Leppävaarassa tai jossain lähialueella. Hinta: myyty Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot YV:llä tai sähköpostilla [email protected] Muokattu: 17. Maaliskuuta, 2024, käyttäjä: hpo Myyty
dfa Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2024 (muokattu) Hei, voisin tulla koeajamaan pyörää. Asun itsekin Espoossa. Käviskö koeajo hu tai la? Onko pyörän runko mitä materiaalia? Muokattu: 7. Maaliskuuta, 2024, käyttäjä: dfa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään