oct Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2024 Merkki: Schwalbe Malli: Ice Spiker Pro 60-559 Lyhyt kuvaus: paljon käytetyt 26x2.35 kumit Kuvaus: Schwalbe Ice Spiker Pro nastarenkaat, koossa 60-559 eli 26 x 2.35". Näillä on ajettu monta talvea, joten ovat reilusti käytetyssä kunnossa. Kuvista näkyy nappulakuvion ja nastoituksen tila. Renkaissa on tyypillistä halkioitumista, jotka näkyvät renkaat täytettyinä tai sitten viimeisen kuvan osoittamalla tavalla rengasta puristamalla. Toisessa renkaassa on kaikki nastat, toisesta puuttuu kolme nastaa. Hinta sisältää molemmat renkaat. Kuluman asteesta huolimatta uskoisin, että näillä olisi vielä käyttövuosi edessä, jos ei tarvita ihan kriittistä nastapitoa. Tai ehkä haluat vain kokeilla, mahtuuko tämän kokoiset renkaat fillariisi. Joka tapauksessa, mieluusti ainoastaan nouto, mutta voin minä nämä postittaakin - postikulut taitaa tosin nostaa loppuhintaa kenties liiankin merkittävästi... Hinta: 10 € Paikkakunta: Pori Maakunta: Satakunta Yhteystiedot: Yksityisviestitse. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2024 Nosto. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2024 Nosto. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään