mavalkam Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2024 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Roadlite 5 tai 6 Lyhyt kuvaus: Canyon Roadlite 5 tai 6 Rungon koko: S Kuvaus: Ostetaan Canyon Roadlite 5 tai 6 runkokoossa S. Voin noutaa pitemmänkin matkan päästä. Hinta: ?€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] / yksityisviesti Muokattu: 27. Helmikuuta, 2024, käyttäjä: mavalkam
tahtiri Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2024 Hei Marianne, minulla on myytävänä S kokoa musta (stem 80mm) Canyon Commuter Sport 5 Fahrrad pyörä, melko samanlainen kuin Canyon roadlit. Hankittu 3/2020 mutta ajettu vain max 1kesä (minulla useampi pyörä) joten erittäin hyvässä kunnossa.Maksoi uutena (Saksasta tilattu) 1100e, myyn hyvällä hinnalla.Laitan myyntiin ensi viikolla Fillaritorille ym alustoille. Jos kiinnostaa laita viestiä mailiini/sms.Asun Helsingin keskustassa. Yst terv Riikka Tähtivuori [email protected] 0503849454.
mavalkam Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2024 3.3.2024 klo 11.53, tahtiri kirjoitti: Hei Marianne, minulla on myytävänä S kokoa musta (stem 80mm) Canyon Commuter Sport 5 Fahrrad pyörä, melko samanlainen kuin Canyon roadlit. Hankittu 3/2020 mutta ajettu vain max 1kesä (minulla useampi pyörä) joten erittäin hyvässä kunnossa.Maksoi uutena (Saksasta tilattu) 1100e, myyn hyvällä hinnalla.Laitan myyntiin ensi viikolla Fillaritorille ym alustoille. Jos kiinnostaa laita viestiä mailiini/sms.Asun Helsingin keskustassa. Yst terv Riikka Tähtivuori [email protected] 0503849454. Moikka! Kiitos paljon tarjouksesta, ehdin sopia jo kaupat toisesta pyörästä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään