pepete Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2024 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2024 Merkki: Ostetaan Malli: - Lyhyt kuvaus: Maantietykki Rungon koko: 48, xs Kuvaus: Hakusessa naisystävälle(166cm) maantiepyörä suht modernilla osasarjalla, voin myös ostaa runkosetin. Nätistä väristä plussaa! Voin noutaa lähikunnista. Hinta: X€ Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Pm
VenlaY Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2024 Moikka, laitoin juuri myynti-ilmoituksen Bianchi Intrepidasta:
MiikaL Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2024 Tässä mun pyörä. Ite oon 172 ja istuu tosi hyvin mulle. https://www.fillaritori.com/topic/309956-cannondale-caad-optimo-1-maantiepyörä-51-hollola/#comment-670897
stenid Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2024 En tiedä mitä hintaluokkaa hakusessa, mutta tällainen todellinen tykki löytyy Helsingistä (kuljetuksen kanssa voin tarvittaessa jeesata):
hetamatilda Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2024 (muokattu) Morjes! Mulla olis tulossa myyntii tämmönen 2019 ostettu 49 runkonen tykki! Oon itse 164 pitkä ja just passelin kokonen. Malli on Specialized Allez elite, shimano tiagra 2x10, vanne jarrut, ajettu max 15k. Satula on uusittu viimekesänä, kumit aika ajetut, muutama pieni naarmu maalissa mutta muuten pyörästä pidetty huolta ku vastasyntyneestä. Sijaitsee sun naapurissa eli Kuusamossa HP 700€ Muokattu: 18. Huhtikuuta, 2024, käyttäjä: hetamatilda
AnttiKiviniemi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2024 Löytyis punainen hiilikuiturunkoinen XS-kokoinen Ridley Noah, joka jäänyt pojan triathlon-harrastuksessa pieneksi. Kulkeutuu tarvittaessa Ouluun toukokuun vikalla viikolla. Voin laittaa kuvia jne. Nolla viisi nolla 3202441. Yt. Antti Kiviniemi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään