attekei Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2024 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Merlin Malli: Malt G2X Gravel Frameset 59cm Lyhyt kuvaus: Käyttämätön gravel-runko Kuvaus: Käyttämätön gravel-runko, koko 59cm eli sopii noin >185cm pituisille. Ostettu 29.8.2022 Merlin Cyclesin verkkokaupasta. Linkkinä kyseinen runko: https://www.merlincycles.com/merlin-malt-g2x-gravel-frameset-197832.html Tässä rungossa hiilikuituinen haarukka, läpiakseli ja flat-mount kiinnitys levyjarruille. Olen tarkistanut että runko on moitteettomassa kunnossa. Ostin tämän projektipyörän rungoksi, mutta jäi käyttämättä, koska vanhan pyöräni osat (lähinnä post-mount levyjarrut) eivät sopineetkaan tähän runkoon. Hintapyyntö 300€ siinä missä Merlinin verkkokaupassa 370€ (sis. myös tullit briteistä). Mieluiten nouto Lauttasaaresta Helsingissä. Hinta: €300 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0405898383, [email protected] Muokattu: 21. Helmikuuta, 2024, käyttäjä: attekei
0802905 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2024 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2024 Pieni faktan tarkistus: Merlinin hinnat sisältävät verot, postikulujen 28,8€ lisäksi ei tule erillistä tullia. Ups hoitaa tullauksen. Eikä tullut 2vuotta sittenkään. Tilasin itse 3t stradan rungon. Currency: Select Euros (€) to be charged in Euros – Prices include VAT. Please note: We now ship via UPS. Customs/Import duty is included.
attekei Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2024 (muokattu) Hmm jännä, mulle kyllä tuli tullit jotka jouduin tsekkaamaan ite. Tarkkstelen vielä:) edit: oikeassa olet, tulleineen 370€ ja toimitus tässä tapauksessa ilmainen. Alensin pyyntöhintaa 50€ tämän myötä. Tosiaan 2022 kun ostin niin näkyi vaan tulliton hinta minulle. Muokattu: 21. Helmikuuta, 2024, käyttäjä: attekei
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään