Jukarainen Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2024 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Scott Malli: Speedster 15 Disc Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: M/54 Kuvaus: Myydään vähille ajoille jäänyt Scott Speedster 15 Disc maantiepyörä. Soveltuu erinomaisesti myös aloittelevalle maantiepyöräilijälle. Pyörää huolettu säännöllisesti ja säilytetty aina sisällä lämpimässä. Kuluvat osat vaihdettu tarpeen mukaan. Pyörässä muutamia säilytyksessä tulleita naarmuja oik. kahvassa ja vaihtajassa. Vaakaputken maalipinnassa myös pieni kolhu. Vaihteisto: 2x10 Tiagra Jarrut: Shimanon mekaaniset Pyörän vaihdettu Continentalin gp5000 renkaat, penkki (Bontrager Evoke 2) ja gripit. Polkimet ja pullotelineet eivät kuulu hintaan. Voin tarvittaessa lähettää pyörän, ostajan piikkiin. Lisää kuvia pyörästä viestillä tai spostilla. Hinta: 600e Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Puh. O40555I525 tai yksityisviestillä tällä. Muokattu: 16. Helmikuuta, 2024, käyttäjä: Jukarainen
Alexandernyberg Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2024 kuinka pitkää olet? haluan tietä jos pyörä on sopiva minulle
Jukarainen Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2024 Mä oon 185cm ja ihan hyvin pystynyt ajamaan tälläkin koolla. Normaalisti mulla on 56 koon runkoja. Eli sanoisin 170-185cm riippuen millaisella runkokoolla on tottunut ajella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään