Eittam Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2024 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Cervelo Malli: P2 Lyhyt kuvaus: triathlonpyörä Rungon koko: XS/48 Kuvaus: Rakas Cervelo etsii uutta omistaja Myydään Cervelo P2 triathlonpyörä, koko XS/48 (itse olen 165 cm). Ostettu Larun pyörästä. Olen toinen omistaja Todella vähän käytetty ja hyvin pidetty. Huollettu kesällä 2023. Takavaihtajan vaijeri vaihdettu silloin. Viimeisen pari vuoden aikana käytetty vain muutama kertaa. Specs: - Hiilikuiturunko - Vannejarrut - Mekaaniset vaihteet (Shimano 105) - Alkuperäiset vanteet (Shiamno RS) Mukaan tulee: - 2 satulaa (ISM Adamo Prologue ja PRO Aerofuel) - X-lab torpedo juomapullo systeemi aerotankojen väliin. Siinä myös Garmin teline. - Satulan takana olevan pulloteline kahdelle pullolle - Runkoon kiinnitettävän pieni laukku vaikka geeleja varten - Ei polkimia Pyörä sijaitsee Helsingissä, Kalliossa. Voi testata sisällä trainerilla. Hinnasta voidaan hieman keskustella. Tästä saa loistava triathlonpyörä paketti! Hinta: 1400 € Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0440151584 Muokattu: 13. Helmikuuta, 2024, käyttäjä: Eittam Myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään