Ruotsa Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2024 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2024 Merkki: Gravel Malli: Sähköpyörä Lyhyt kuvaus: Gravelpyörä Rungon koko: L Moottorin teho: 250W Runkonumero: 123 Kuvaus: Ostetaan sähkögravel pyörä. Ensisijaisesti "täystehoiset" 85Nm mallit etsinnässä. Kuskilla mittaa 185cm, joten runkokoon L tai XL pyörä etsinnässä. Hinta: 3000€ Paikkakunta: Kangasala Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: O5O4691552, yv
uusimaeki Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2024 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2024 Moikka! Sopisikohan tuo minulla myynnissä oleva Canyonin Endurace:ON? Itse olen 187cm ja se sopii minulle hyvin. Vääntö ei ole ihan sitä mitä haet, mutta tuo Fazuan moottori on kyllä muuten todella pätevä.
Anttipiirai Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2024 Moro, ei ihan täytä tuota 85 Nm vääntöä, mutta ehdotan kuitenkin tätä omaani, jos ei ole vielä löytynyt.
vviksu Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2024 Moi! Olen 185 cm pitkä ja myymässä L-kokoista 85Nm sähkögravelia huippuosilla jos kiinnostaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään