JAalto Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Merkki: Shimano Malli: GRX Di2 1x11 osasarja, Lyhyt kuvaus: kaikki komponentit Kuvaus: Myynnissä hyväkuntoinen, alle 1000km ajettu Shimanon GRX Di2 -osasarja. Paketti koostuu seuraavista osista: - ST-Rx815 -kahvat - BR-RX810 -jarrusatulat BH90-letkuilla (67, 140cm). Jarrusatuloissa kiinni 160mm adapterit, nämä osataja saa pitää. - RD-RX817 takavaihtaja - FC-RX810 kammet, 170mm - Wolftooth 36T ratas (alle 500km), Shimano 42T ratas (käyttämätön) - BT-DN110-A akku - EW-RS910 kontrolliyksikkö tangon päähän - SM-JC41 4-porttinen jakorasia - Johtoja 30cm, 65cm, 70cm, 120cm sekä itse auki viilletty ja silikonipiuhalla jatkettu 133cm pitkä johto. Itse pidennetty johto tehty laadukkalla kolvilla ja hyvällä ammattitaidolla, liitokset suojattu nätisti kutistemuovilla. Muutamia huomioita: - Takavaihtajassa ei ole kuvassa kiinni linkkipalaa perinteiselle vaihtajakorvakkeelle. Tällainen tulee kyllä mukana. - Kuvassa ei näy junction boxin kiinniketarvikkeita. Kaikki nämä sisältyvät pakettiin. - HInta on listatuille ja kuvassa näkyville tavaroille. Kauppaan on mahdollista liittää ketjua, kasettia, langatonta yksikköä tms., mutta kaikkia mahdollisia kombinaatioita on tähän turhan raskasta listata. Kysy tarkemmin! :) Kaikki hyväkuntoista ja täysin toimivaa tavaraa! Purettu pyörästä virheettömänä. Hinta: €799 Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: YV / 050-5164492 Lehtimyyjät, sähkökauppiaat ja muut helppoheikit vainoavat minua puhelimitse, joten varmin on lähestyä ensin YV:llä tai Whatsapilla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään