mazamainio Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2023 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2023 Merkki: Planet x Malli: Exocet2 tt/tri Lyhyt kuvaus: Edullinen triathlonpyörä Rungon koko: S-koko Kuvaus: Edullinen triathlonpyörä, jolla on viimeksi polkaistu tallinnen täysmatka. Myydään perus alu-kiekoilla ilman polkimia ja esim. elämää nähneellä Adamo ism satulalla Pari ongelmaa: -Keskiölaakeri pitää uusia -Satulaputken kiristin on hieman epäkunnossa Runko on tässä siis läytännössä ilmainen, mutta tämä pyörä on pienellä laitolla ajokuntoinen ensi kesän koitoksia varten. Osasarja käytännössä shimano 105 paitsi vaihdevivut dura-ace ja jarrut sram force. Vaijerit on hyvässä kunnossa. Voin myös myydä pelkät tt-osat ja ohjaamon. Hinta: 250€ Paikkakunta: Lempäälä Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yv
Totchen Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2023 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2023 Moi, minkä pituinen olet itse? Ajattelin vaan mihin tuo runko mahtaa sopia?
mazamainio Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Olen 178cm pitkä ja jalat 81cm. En ainakaan pidemmälle enää suosittele.
Totchen Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Moi, okei, sitä minäkin ajattelin että S taitaa jäädä pieneksi minulle. Kiitos kuitenkin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään