mtorppala Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2023 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2023 Merkki: Trek, Canyon, Norco, White Malli: Farley, Dude, Interceptor Lyhyt kuvaus: Laatuosilla, 160cm kuskille Rungon koko: S Kuvaus: Ostetaan laadukas ja hyväkuntoinen fatbike 160cm naiselle. Kuitukeula ja laadukkaat osat must. Kuiturunko olisi hyvä mutta muutakin saa tarjota. Hinta: 1200 max € Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yv. tai puh: nolla 44 970 6463. Tuleva omistaja Vantaalla, ostoapuri Lahdessa.
Miirumaaru Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2023 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2023 Moikka. En tiedä huomasitko mut mulla myynnissä Trek Farley S koko. 2021 malli. Alkuperäiset renkaat on nastotettu ja ne alla nyt. Mukaan tulee jos haluaa ohkasemmat kesäkumit jotka oli litkutettuna. Pyörä on huollettu. Ainoo mitä vaihdettu on polkimet parempiin ja tupit väriin sopiviksi. Alkuperäiset on tallella. Lokarit saa myös mukaan. Helmikuun lopussa 21 ostin. Ja mulla 4 pyörää ni joutaisi eteenpäin. Hinta 1100e Pyörä Hangossa. Ilmottele jos kiinnostuit nolla 456777871 Marina Weckström tai [email protected]
FinSKi2 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2024 Moi, Mulla ois Trek Farley 7(2020) ylimääräisenä, voin toimittaa ovellekin pienestä lisähinnasta. Pyörä sijaitsee tällä hetkellä Taivassalossa. Hintaa pyörällä 900eur.
Spark13.. Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2024 Moi mulla ois Salsa fatbike beargrease 26 hiili kuitu runkolla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään