Jube Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2014 MYYTY alle viidessä minuutissa ilmoituksen jätön jälkeen. Kuvaus: Myydään Garminin kadenssi / nopeussensori. Tuli minulle mittarin mukana, nyt laitetaan eteenpäin. Ollut pyörässä kiinni alle 150 kilometrin ajon verran ja ostopäivämäärä 9.3.2014. Linkki: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/33772/cbqqg/Garmin-GSC-10-poljinanturi-poyrailijoille Mukaan lähtee: - itse sensori ja siinä kiinni oleva yksi patja sensorin ja putken väliin. Liimapinta saattaa tarvita jotain elvyttämistä.- Kampeen kiinnitettävä magneetti. Tässäkin liimapintaan tarvitaan jotain elvyttämistä.- Vähän isompi ja tehokkaampi magneetti kampeen. (omassa pyörässä kammen ja sensorin väli on niin iso, että originaali magneetti ei antanut kadenssia. Laitoin sitten teipillä isomman magneetin kampeen kiinni ja tämän jälkeen toiminta ollut moitteetonta.- pinnaan kiinnitettävä magneetti.- Muutama nippuside, ei alkuperäisiä Huom! mukaan EI tule pinnaan kiinnitettävän magneetin vastakappaletta. En tätä ikinä kiinnittänyt kiekkoon, koska nopeuden saa minulle riittävällä tarkkuudella myös gps:n avulla. Sitten kun sitä ei missään ollut kiinnitettynä niin sehän tietenkin jonnekkin hävisi. Näkyy kuvassa oikeassa alakulmassa: Hintapyyntö: 35e (+ postit)Paikkakunta: Kannelmäki, Helsinki. Voin tuoda Helsingin keskustaan tai Leppävaaraan ja muille lähialueille.Yhteydenottotapa:
besdog Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2014 Hep! Jos saan 30€:lla haen tänäänEnviado desde mi iPhone con Tapatalk
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään