denajere Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Rock Machine Malli: Blizzard 50-927 Lyhyt kuvaus: Täysjousto Mullet 1200€ Rungon koko: L Kuvaus: Vuonna 2021 loppukesästä ensimmäiseksi enduropyöräksi ostettu pyörä mullet rengastuksella! Ollut ns. kakkospyöränä downhill pyörän lisäksi jonka takia ollut todella vähällä ajolla. Huollettu asian mukaisesti. Olen itse 182cm pitkä ja pyörä on minulle juuri sopivan kokoinen. DT Swiss E1900 takakiekko + molemmissa renkaissa litkut sekä panzer insertit. Pyörään vaihdettu kesällä eteen sekä taakse Maxxisin Assegai renkaat joitten ajokerrat voi laskea yhden käden sormilla. Paketti sisältää polkimet joten tästä pyörä suoraan ajoon! KUVISTA POIKETEN MYYDÄÄN ALKUPERÄISELLÄ STEMMILLÄ SEKÄ TANGOLLA! Tässä vielä pyörän specsit! Etujousitus: DVO Diamond D3, 160mm jousto Takajousitus: DVO Jade R Coil Vanteet: Edessä WTB ST i29, 32H tubeless ready, Takana DT Swiss E1900 Jarrut: Shimano BL-MT4100/BR-MT420, Nelimäntäiset, Hydrauliset levyjarrut, Metallipaloilla, 180mm / 180mm levyt Vaihteet: Shimano Deore M5100, 11-vaihdetta Pyörää pääsee koeajamaan Vantaalla/sovitussa paikassa lähistöllä! Minut tavoittaa parhaiten puhelimitse 0503533287! Hinta: 1200 Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0503533287 Muokattu: 31. Toukokuuta, 2024, käyttäjä: denajere
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään