xtr-anza Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Orbea Malli: Rallon M-Team 2023 Lyhyt kuvaus: 29" Rungon koko: L Kuvaus: Noin 30-40 tuntia ajettu 2023 vuosimallin Orbea Rallon enskapyörä (29" / 29") uuden Rallonin tieltä seuraavalle onnekkaalle. Erittäin siistissä kunnossa, suojateipattu uutena kauttaaltaan ja sanoisinko että aikalailla naarmuton. Kaikki komponentit lähes täysin uutta vastaavassa kunnossa ja kuvasta poiketen pyörä tulee uusilla & ajamattomilla tehtaan vakiokokoonpanon kiekoilla, renkailla, takapakalla, ketjuohjurilla jarrulevyillä, eturattaalla ja satulalla. Foxin Factory-sarjan iskarit+tolppa, XT-osat, Maxxiksen kumit, kuitustonga ja makee customiväritys kiiltävällä lakalla. Mukaan kaikki kilkkeet mitä tehtaaltakin, eli myös vaihtoehtoinen linkki jolla pyörään sopii 27.5" takakiekko, kuvan etulokari + polkimet eivät kuulu kauppaan. Pyörä sopii luonnollisesti enduro- ja bikeparkkiajoon hienosti, mutta itse olen ajanut tällä karkeasti puolet ajasta ihan normaalia maastoajoakin, johon sopii mielestäni myös hyvin, jos ei ole kyseessä xc-kisa. Olen itse 186cm pitkä ja koko on just eikä melkein sopiva. Karkeasti sanoisin että menee mieltymyksien mukaan 170- hieman vajaa 190cm pitkälle, matalan standoverin johdosta. Lisätietoja YV:llä ja Orbean sivuilta speksit tarkemmin: https://www.orbea.com/fi-en/bicycles/mountain/rallon/cat/rallon-m-team-2023 Pyörän ovh 7799eur! Hinta: 4690 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV Muokattu: 1. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: xtr-anza
xtr-anza Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2023 4590eur ja pyörähän on kuin uusi!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään