heroja Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2023 Brand: Teräsgraveli Model: Kona Rove Short description: 168 cm pituiselle Frame size: 52 Description: Tarjoa Kona Rovea tai muuta teräsgravelia 168 cm pituiselle. Price: 1500 € City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: Yksityisviesti
warre Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2023 Moikka, jos ei lähempää löydy niin turussa ois 52cm Kona Sutra LTD, vm.20 (vihreä), mukaan tulee lukko, lokarit ja nastarenkaar ja tietenkin fillarin paperit. soita nollanejäviisi-122yhdeksänkolmekahdeksankuusi
heroja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2023 18 minutes ago, warre said: Moikka, jos ei lähempää löydy niin turussa ois 52cm Kona Sutra LTD, vm.20 (vihreä), mukaan tulee lukko, lokarit ja nastarenkaar ja tietenkin fillarin paperit. soita nollanejäviisi-122yhdeksänkolmekahdeksankuusi Moikka, kiitti tarjouksesta, mutta tähän tilanteeseen yli budjetin tuo Sutra. Yt. Lauri
warre Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2023 Sopii toki tehdö tarjous Sutrasta, on jäänyt ylimääräiseksi
Ejex Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2023 Mulla ylimääräisenä Rose Backroad AL, 53. Itse olen 170 ja istuu ku hanska käteen. Tuo runko on kyllä alujen aatelia ja muutenkin helvetin hieno luokassaan. Tuu testaamaan, Vuosaaresssa.Kuva tos myyntipuolella. noll4nollnoll9neljä3viisviis8
heroja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2024 Vielä etsinnässä teräspyörä.
KirsiKooKoo Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 Mulla on tulossa kesäkuun alussa myyntiin Kona Rove ST koko 50 (olen lunastamassa työsuhdepyörääni). Olen 170 cm pitkä. Todella vähän ajettu, oon vaan enemmän maastopyöräilijä joten myyn tarpeettomana. Ilmoita jos kiinnostaa.
heroja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2024 Moro! Hei kiitti tarjouksesta, mutta pyörä on jo löytynyt. Jäi tämä ilmoitus päivittämättä, mun moka! Yt. Lauri
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään