janolle Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2011 Myyn otsikon mukaisen pyörän. Sillä on ajettu n.2000km. Alkuperäiset kiekot olivat täyttä paskaa joten tilalla on Mavic A719 vanteet Deore XT navoilla, ovat kevyemmät ja taatusti kestävämmät. Asennettuna on 12-23 takapakka alkuperäisen 12-36 sijana, alkuperäinen tulee toki mukaan. Renkaitakin tulee tarpeeksi, tällä hetkellä alla on Marathon Racer 30mm ja irtonaisina tulee Conti Countryride 37mm ja Nokian W106 nastarenkaat 47mm koossa. Lokaritkin saa mukaan mutta ovat tällä hetkellä irti pyörästä (eivät mahdu noiden nastarenkaiden kanssa) eikä niiden kiinnitys ole kivaa. Jos oikein innostuu saa mukaan sopivaan lisähintaan shimanon M520 pedaalit ja M087 Wide kengät koossa 43 (ajettu reilun viikon työmatkat vasta). Lisänä voi saada myös Fizik Arione Maganese satulan.Yleinen kunto hyvä. Kaulaputkessa pienet nirhaumat letkuista/vaijereista kosmeettinen haitta vain. Käytön jälkiä näkyy tietenkin mutta pyörää on huollettu hyvin ja pidetty sisällä.Kysy tässä jos kysyttävää tai tarjoa jos uskallat. Hintapyynti 400€ ilman polkimia ja Konan satulalla. Kengät + polkimet 65€ lisähintaan ja Fizik satulasta 40€.Speksit löytyvät sivuilta Konaworld painamalla ylälaidasta 2010 fillarit esilleTässä kännyräpsy vekottimesta:
vattihatti Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kuvasta ei meinaa nähdä rungon väriä. Tuolla konan sivuilla väitetään, että ruskeaa ja mustaa löytyy. Kumpi mahtaa olla kyseessä?
janolle Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 On ruskean värinen.
crk1 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Minkä pituinen pitää vähintään olla polkijan?
janolle Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Minkä pituinen pitää vähintään olla polkijan?Itse olen 187cm ja kuten kuvasta näkyy on satula aika korkealla. Maantiepyörään tottuneelle ajoasento on lyhyt eli saattaa tuo sopia 5cm lyhyemmällekin vaikka asennosta tulee silloin makaavampi. Hirveästi pidemmälle en suosittele. Koeajaminen (vähintään koeistuminen) on mahdollista ja suotavaa ennen ostopäätöksen tekoa.
crk1 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Olen 180cm pitkä, mahtaako olla liian iso? Toki kokeilemalla selviää, mutta osaatko antaa valistuneen arvauksen?
janolle Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2011 Olen 180cm pitkä, mahtaako olla liian iso? Toki kokeilemalla selviää, mutta osaatko antaa valistuneen arvauksen?En ostaisi kokeilematta. Luulen että 58cm koko olisi parempi.
mikko1239 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2011 Moro, onko vielä myynnissä? Jos on niin saisiko tulla kokeilemaan?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään