vlzd Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2023 Merkki: Cube Malli: NuTrail Lyhyt kuvaus: 2019, Bluton keulalla Rungon koko: 19 Kuvaus: Haikein mielin luovun tästä maastomönkijästä, mutta ajot tällä on jääneet niin vähäisiksi, kun tuli alkukesästä otettua työsuhdepyöräksi 29" täysjousto. Keväällä (15.3.2023) tehty täyshuolto Servizio-Corsessa (myös keulahuolto). Samalla uusittiin voimansiirrosta ketjut ja rattaat. Huollon jälkeen ajettu 130km. Säilytetty pääasiassa sisätiloissa, mutta orastavan tilanpuutteen vuoksi menee nyt kylmään ulkovarastoon. Itse olen ajanut tällä 747,4 km. Renkaina alla Jumbo Jimit tubeless -asennettuna. 45NRTH nastarenkaat ovat myös olleet tubeless -asennettuna. Speksit: Runko: HPA Superlite, Advanced Hydroforming, Triple Butted, ARG, Tapered Head Tube, Internal Cable Routing, PressFit BB Keula: RockShox Bluto RL Solo Air, 100mm Jarrut: Shimano ZEE BR-M640, Hydr. Disc Brake (180/180) <- Nämä upgradettu edellisen omistajan toimesta, eipä ainakaan jarruteho lopu Takavaihtaja: Shimano Deore RD-M6000-DGS, ShadowPlus, 10-Speed Etuvaihtaja: Shimano Deore FD-M617-E, E- Type, Sideswing Vaihtajaliipasimet: Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus Kampisaraja: Race Face Ride, 22/36, 175mm, Pressfit <- Rattaat vaihdettu raceface turbine -sarjaan Takapakka: Shimano CS-HG50, 11-36T Kiekot: Answer Fat Atac, 15x150mm/12x197mm Renkaat: Schwalbe Jumbo Jim, Kevlar, 4.4 / 45NRTH Dillinger 4 (näissä vielä hyvin nastoja) Tanko: CUBE Rise Trail Bar, 700mm Gripit: Ergon GA2 FAT Satulatolppa: CUBE Performance Post, 30.9mm Satula: Natural Fit Active Race Paino: 15,2 kg (valmistajan ilmoittama) Väri: grey´n´flashred Mukaan tosiaan tulee 45NRTH Dillinger 4 nastarenkaat (OVH parille uutena n. 300e). Kuvissa näkyvät flattipolkimet saa myös. Käyttämättömän 10s ketjun voin laittaa myös mukaan, kun ei sille itsellä muuta käyttöä ole. Cuben alkuperäiset paperit löytyy myös. Muuta huomioitavaa: Pyörässä näkyy kyllä käytön jälkiä. Maalipinnoista löytyy muutamat kiveniskemät. Satulatolpan putki on edellisellä omistajalla ollut vissiin vähän juminen (tai jotain hiekkaa välissä), kun on aika naarmuisessa kunnossa. Geometriataulukkoa voi vilkuilla Cuben sivuilta: https://archiv.cube.eu/en/2019/218200. Itse olen 180cm. Vain nouto. Koeajo onnistuu. Kysele YV:llä, jos jotain oleellista jäi mainitsematta. Hinta: €990 Paikkakunta: Valkeakoski Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Mieluiten YV:llä. Tarvittaessa puh. o4692o2812.
vlzd Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2023 Hinta tiputettu 1050e -> 990e. Tästä talveksi hyvä lelu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään