Ässä Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2023 (muokattu) Merkki: ORBEA Malli: Orca Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 55 Kuvaus: Todella hyvä, hieno ja nopea maantiekilpuri hakee myös nopeaa ja kestävää ajajaa. Palvellut hienosti jo kymmenen (2014-2023) kesää triathlonpyörän tukena, olen siis pyörän ainut omistaja tähän asti + käynyt myös Mallorcalla, Gran Canarialla, Aurinkorannoilla ja Como järjellä nousemassa mäkiä. Olen 182cm pitkä - sopii minulle loistavasti ja on edelleen säätövaraa ylös ja alas, eteen ja taakse. On hyvin pidetty ja säännöllisesti huollettu. Ei murtumia/vast. rungossa tai vanteissa. Vaikka pyörä on noin 10 vuotta vanha niin tyylillä ja muotoilulla ei tarvitse hävetä "viivalla" ja aerodynamiikka parantaa ajettavuutta. Orbean hiilikuiturunko (aero) Etuhaarukka hiilikuitua Satula - Selle Italia SLR Satulatolppa - hiilikuitua (aero) Vaihteisto Shimano Ultegra - 20 speed Jarrut -Ultegra Kammet -Ultregra Wheelset - Mavic Ksryium SSC Stem - FSA Tanko - FSA Hinta: €1100 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: +358407043060, [email protected] Muokattu: 30. Joulukuuta, 2023, käyttäjä: Ässä
Ässä Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2023 Moikka, on vielä myynnissä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään