K.M. Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 Merkki: Whyte Malli: "905 V2" Lyhyt kuvaus: jäykkäperä 27,5" Rungon koko: XL Kuvaus: Whyte 905 V2 -rungon ympärille kasattu menopeli. Pyörä on vuoden 2019 MBR:n "Editor's Choice", arvosanalla 10/10. Rungossa pientä jälkeä siellä täällä, mutta yleisilme erittäin siisti. Kaikkia detaljeja en listaa, mutta alla keskeisiä: - Kiekot Commencalin Ride Alphat, "non-boost" (runko boost) konelaakerivanoilla., ajettu vain testiajo eli uudet. Kashiman kevyillä käyttämättömillä levyillä. Sisureilla, mutta voi litkuttaa. -renkaiksi voi valita joko Onzan 2.25" Ibexit ja Sveltit (ajamattomia molemmat - mallistosta poistuneita parempia 120tpi-malleja ). -SLX-vaihteisto (takavaihtajalla ajettu n.40km, vipu vaijereineen uusia), 11-46 11spd XT-pakka (uusi) ja ketju (uusi). Kammet Sram NX 32t (uudet). -jarrut Magura Trail Sportit -Haarukka X-Fusionin Sweep RL2 130-160mm (nyt 130mm, helppo muuttaa), tehty juuri alajalkojen ja ilmapuolen huolto. -Ascendin hissitolppa uudella vaijerilla ja kuorella, ja Ergonin uudenveroinen satula. -Myydään ilman polkimia (kuvassa testiajoa varten retropolkimet) ja lokareita (tosin lokareista voidaan neuvotella) -Netistä löysin ohjeistuksen, että XL-koko tarkoitettu 185cm - 193cm pituiselle. Itse olen 186,5cm ja olen samaa mieltä ohjeistuksen kanssa! -Kysy rohkeasti, jos joku askarruttaa! Hinta: 870€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään