safre Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2014 Kuvaus: Myyn otsikon ja kuvan teräsrungon, sisältäen Campagnolon Record ohjainlaakerin (1 1/8) ja keskiön (josta en tiedä tarkemmin...Campan Veloce kammet siinä on kiinni, mutta ne ei kuulu). Ei pahoja naarmuja tai muuta vikaa. Rungon top tube on 55,5 cm pitkä ja sopivalla keulalla runko on vakaa ja rauhallinen, hyvä vaikka pitkille matkoille. Valmistajan geometriatiedot ovat liitteenä. Takahaarukan dropoutit ovat horisontaaliset, joten sinkulointi/fiksaus onnistuu helposti. Tällä hetkellä kuvan kokoonpanossa joten koeajokin onnistuu. Myyn koska, runko on minulle ehkä hieman liian iso ja pyöriä on liikaa:).Hintapyyntö: 160€ / tarjouksia otan vastaanPaikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: yv
safre Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2014 ylös ja hintaa laskettu.
safre Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2014 Ihan varmaa tietoa ei ole, mutta runko on ollut minulla ehkä vuodesta 2011. Hankin pyörän koottuna ja runko oli silloin uudenveroinen, eli siis 2010 tai 2011 voisi olla. Jokatapauksessa Masin uustuotantoa.
safre Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2014 Vielä on myymättä.
safre Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2014 On myytävänä vielä ja oon purkanut pyörän kampien irroitusta lukuunottamatta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään