Jauris Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2023 Merkki: Bianchi hiilikuiturungolla Malli: - Lyhyt kuvaus: Ostan Bianchin maantiepyörän Rungon koko: 55-57 Kuvaus: Tarjoa hyväkuntoista Bianchia 182cm kuskille. Voin hakea lähikunnista. Hinta: € Paikkakunta: Kempele Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: YV / nolla44236824viisi
Arhippa Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2023 Moi, oletko jo löytänyt Bianchin? Minulla olisi myynnissä hyväkuntoinen Bianchi Intenso vuodelta 2015. Voin lähettää tarkemmat tiedot kuvien kera, jos hankinta on vielä ajankohtainen. Pyörä on Oulaisissa.
Jauris Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2023 9 minuuttia sitten, Arhippa kirjoitti: Moi, oletko jo löytänyt Bianchin? Minulla olisi myynnissä hyväkuntoinen Bianchi Intenso vuodelta 2015. Voin lähettää tarkemmat tiedot kuvien kera, jos hankinta on vielä ajankohtainen. Pyörä on Oulaisissa. Hei. En ole vielä ostanut, laita vaan tietoja.
Arhippa Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2023 Ok, lähetän tietoja, kun olen kotikoneen äärellä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään