loppunosto Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2023 Merkki: Canyon Malli: Grail CF SLX 8 Ekar 1x13 Lyhyt kuvaus: Gravel-pyörä Rungon koko: M Kuvaus: Myydään 1885 km ajettu, lokakuun 2022 lopussa uutena ostettu laadukas gravel-pyörä. Pyörä myydään valokuvassa olevasta ja linkistä löytyvästä kokoonpanosta poiketen käyttämättömillä Campagnolon Ekar 1x13 -osilla https://www.canyon.com/fi-fi/gravel-bikes/performance/grail/cf-slx/grail-cf-slx-8-di2/3099.html?dwvar_3099_pv_rahmenfarbe=R061_P08 Pyörän luovutus aikaisintaan 22.9.2023, josta alkaen koeajo-/tutustumismahdollisuus järjestyy Helsingin Meilahdessa. Miksi myyn? Olen 181 cm pitkä, mutta niin lyhytselkäinen, että pyörä on auttamatta juuri pari kolme senttiä liian pitkä minulle. Tämän tosiasian tunnustamiseen meni lähes vuosi. Kuitti löytyy. Hinta: 3.000 € Paikkakunta: Kirkkonummi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Lisätiedot YV.
japikkuh Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2023 Paljonkos sulla on jalan sisäpituus (ja mahollisesti syliväli, koska kai ne käden pituudetki jotain tohon ajoasentoon vaikuttaa)? Oon saman mittanen ja 89 cm jalan sisämitalla, eli meleko pitkäraajanen. Canyon kyllä suosittelee tätä M-kokoa.
loppunosto Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2023 2 tuntia sitten, japikkuh kirjoitti: Paljonkos sulla on jalan sisäpituus (ja mahollisesti syliväli, koska kai ne käden pituudetki jotain tohon ajoasentoon vaikuttaa)? Oon saman mittanen ja 89 cm jalan sisämitalla, eli meleko pitkäraajanen. Canyon kyllä suosittelee tätä M-kokoa. Mulla on liiankin normaali syliväli, eli tasan 181. Jalan sisämitta taitaa olla 85,5.
japikkuh Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2023 Ok, kiitos tiedosta. Itselläni syliväli on 194 cm, joten kädet voisivat ehkä yltää tangolle, vaikka selkä taitaa olla vielä lyhyempi ku sulla. Valitettavasti tämä Grail on omiin tarpeisiin liian hieno, mutta onnea myyntiin.
loppunosto Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2024 (muokattu) Tämä edelleen myynnissä. Tarjouksia otetaan vastaan. Muokattu: 3. Maaliskuuta, 2024, käyttäjä: loppunosto
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään