oct Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2023 Merkki: Felt Malli: Q220 Lyhyt kuvaus: 26" jäykkäperä ~170cm kuskille Rungon koko: 15,5" Kuvaus: MYYTY MYYTY MYYTY Felt Q220, uskoakseni vm. 2012. Rungon koko: 15,5", Felt merkitsee runkokoon tällä tavalla, kuvasta katsomalla selviää enemmän. Olen itse 174cm ja runko on just sopiva minulle. Yleensä ajelen M-kokoisilla rungoilla. Pirteän väriset Specializedin gripit. Oheistan kauppaan mukaan tulpat tangon päihin, vaikka kuvissa ei näykään. Ketju vaihdettu 2021 ja samalla kertaa pedaalit, sen jälkeen ajettu arviolta yhteensä n. 20km. Pyörä on ollut enimmäkseen varastoituna (lämmin ja kuiva varasto) ja kaipaa perushuoltoa. Renkaissa on kyllä kuviota, mutta kumissa on halkeamia. Kaipaa myös vanteiden tarkistusta, pientä säätöä vaihteille ja voitelua, ei siis mitään suurta remonttia. Tällaisellaankin fillari silti toimii. Hinta: 160 € Paikkakunta: Pori Maakunta: Satakunta Yhteystiedot: Yksityisviestitse täällä Fillaritorissa tai Tori.fi-viestillä (ilmoitus on myös siellä) Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään