Mikaelp Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Northwave Malli: Fahrenheit GTX Winter Road, 43 Lyhyt kuvaus: Talvipyöräilykengät Kuvaus: Myydään hyväkuntoiset ja vähän käytetyt Northwave Fahrenheit GTX (Gore-Tex) Winter Road Shoes (talvipyöräilykengät) kokoa 43. Kengät ostettu joulukuussa 2013 (170e), ja niillä on pyöräilty muutama talvi, kuitenkin hyvin vähän ja ovat käytännössä olleet käyttämättömäna vuodesta 2014. Kengät ovat hyväkuntoiset ja niissä on valmiiksi kiinnitettyinä Look Keo Grip Red -klossit. Olen itse pyöräillyt näillä jopa kovilla pakkasilla. Ilman erinäisiä kengänsuojia näillä pärjää noin -10 asteeseen saakka, kengänsuojien kanssa menee jopa -20 astetta. Nouto turusta. Hinta: 50 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestillä Muokattu: 27. Syyskuuta, 2023, käyttäjä: Mikaelp
koopee78 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2023 On 9/2/2023 at 3:35 PM, Mikaelp said: Merkki: Northwave Malli: Fahrenheit GTX Winter Road, 43 Lyhyt kuvaus: Talvipyöräilykengät Kuvaus: Myydään hyväkuntoiset ja vähän käytetyt Northwave Fahrenheit GTX (Gore-Tex) Winter Road Shoes (talvipyöräilykengät) kokoa 43. Kengät ostettu joulukuussa 2013 (170e), ja niillä on pyöräilty muutama talvi, kuitenkin hyvin vähän ja ovat käytännössä olleet käyttämättömäna vuodesta 2014. Kengät ovat hyväkuntoiset ja niissä on valmiiksi kiinnitettyinä Look Keo Grip Red -klossit. Olen itse pyöräillyt näillä jopa kovilla pakkasilla. Ilman erinäisiä kengänsuojia näillä pärjää noin -10 asteeseen saakka, kengänsuojien kanssa menee jopa -20 astetta. Nouto turusta. Hinta: 50 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestillä Käykö kenkään Shimanon hybridi kalossit? Eli siinä on kaksi vierekkäin olevaa ruuvia.
Mikaelp Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2023 (muokattu) 2 tuntia sitten, koopee78 kirjoitti: Käykö kenkään Shimanon hybridi kalossit? Eli siinä on kaksi vierekkäin olevaa ruuvia. Hei Koopee. Kyseessä on maantiekengät, eli valitettavasti tuo kahden ruuvin SPD ei käy näihin. Muokattu: 24. Lokakuuta, 2023, käyttäjä: Mikaelp
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään