iamsebu Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2023 Merkki: Nordest Malli: Bardino Lyhyt kuvaus: 29 väh. ajettu teräsrunko Rungon koko: L Kuvaus: 2019 kasattu ja vähän ajettu (n 700 km) teräsrunkoinen jäykkäperä. Rungon koko L. Käy myös 27,5+ Rockshox Yari keula 150 mm -> nyt vaihdettuna 170mm ilmaruoto. Mukaan saa 150mm ilmaruodon Sram NX 1x11 Shimano XT jarrut (levyt 180 /200) DT Swiss M1900 kiekot Schwalbe Magic Mary / Hans Dampf 2.35 SDG Tellis 170 hissitolppa -> vaatinee huoltoa. Ei nouse napista painettaessa, joutuu kädellä hieman auttaa. Raceface Affect kammet Ostin pyörän itse ~1kk sitten Fillaritorin kautta, tämän jälkeen omia ajoja on tullut 3 lenkkiä Espoon keskuspuistossa sekä 2 parkkipäivää Sappeen Bike Parkissa. Tästä jollekin hyvä fillari melkeinpä mihin tahansa ajoon. Valmistajan mukaan L koko menee 182-193cm pituiselle henkilölle. Itse olen 180cm ja pyörä on just passelin kokoinen. (myynnissä myös muualla) Hinta: - Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV nol nel viis 1 4 5 3 4 4 4 sebastian.hujanen(ät)gmail.com Nouto / toimitus mahdollinen uudenmaan alueella
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään