Larry Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2023 Merkki: Trek Malli: Session 9 X01 Lyhyt kuvaus: 2023 Rungon koko: R3 29" Kuvaus: Myydään maailman cupin nopein tai 2. nopein pyörä. Kyseessä on heinäkuun lopussa Lundbergilta ostettu Trek Session 9. Pyörä on lähes uutta vastaavassa kunnossa, etukiekko ja ohjaamo ovat uudet ja takarenkaan inserttiä lukuunottamatta kaikki osat alkuperäiset. Keulan oikeassa alajalassa on pari pinnallista naarmua, muuten ei käytön jälkiä. Koko on R3 ja Trekin mukaan sopii 186-196 kuskille, itse olen 185cm ja olen ollut mitoitukseen sekä koko pyörään todella tyytyväinen. Syy myymiseen ja hankkimiseen oli Commencalin takuusäätö, joka sattui huonoon väliin kautta. Voin käyttää pyörän ensihuollossa ennen kauppoja. Tarkemmat tiedot ja osalista löyty: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/pyörät/maastopyörät/downhill-maastopyörät/session/session-9-x01/p/34625/ Hinta: 4250€ Paikkakunta: Hämeenlinna Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: lauri.tiittula(at)gmail.com tai soittamalla041viisi287685 (ei tekstiviestejä)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään