JP-75 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: WTB ja DDK Malli: Speedline Lyhyt kuvaus: satulat Kuvaus: Käytettyjä pääosin ehjiä minulle ylimääräisiä satuloita myyntiin. Toinen WTB oli Kona Process 2013 alkuperäisenä satulana. Se on nyt myyty. Charge on myös myyty. Toisessa WTB:ssä (koko mustassa) on sanomista nokassa. DDK Speedlinessa pieni jälki vasemmalla puolella takana sivussa. Ei haittaa mitään. Katso kuvista. Satulat 5 euroa kappale. Nouto Askolasta tai arkipäivisin myös Helsingin Myllypurosta. Noudettaessa käteismaksu tai MobilePay. Voin myös lähettää postilla jolloin ostaja maksaa ensin maksun tililleni postikuluineen. Hinta: 5€ kpl Paikkakunta: Askola Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestillä. Muokattu: 13. Toukokuuta, 2024, käyttäjä: JP-75
reikau Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2023 Hei ! Kumpi olis sinun mielestä parempi mtb satula? Charge se toisena oleva Wtb.Mulla luidenväli 110mm.Mulla toisessa pyörässä on Voltin satula.Se on ihan ok ! Ehkei paras ,mutta kyllä pärjää.Terv Reijo Kauhanen 050 5256646
JP-75 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2023 Hei Reijo. Uskoisin kumman vaan olevan hyviä satuloita mtb-käyttöön. Itse en ole ajanut metriäkään Chargella ja aika vähän tuolla Kona Processin alkuperäisellä WTB:llä, mutta se minkä ajoin niin ihan hyväntuntuinen satula. Minulla on pyöriin vaihtunut satuloita lähinnä pyörän kevennyssyistä kun olen pyrkinyt siihen että aktiivisemmassa käytössä olevissa pyörissäni satulat painaisi noin 150 grammaa tai hiukan alle. Nämä painaa jonkun noin 250-300 grammaa kappale.
vplaas Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2023 Ehjä WTB 20 euroa + postimaksut?
JP-75 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2023 16 minuuttia sitten, vplaas kirjoitti: Ehjä WTB 20 euroa + postimaksut? Sopii hyvin. Lähetä yksityisviestiä niin saat maksutiedot MobilePay ja tilisiirto. Lähetä samalla omat yhteystietosi minne lähetetään. Kiitos!
vplaas Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2023 (muokattu) Ok! Muokattu: 1. Lokakuuta, 2023, käyttäjä: vplaas
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään