nuppumaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2023 Merkki: - Malli: - Lyhyt kuvaus: Ostetaan maantiepyörä Rungon koko: 46-48, xs Kuvaus: Ostetaan 157-pituiselle sopiva hyväkuntoinen maantiepyörä. Merkillä ei väliä. Levyjarrut plussaa, muttei välttämättömyys. Hinta: <1000€ Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: yksityisviesti
Nellya Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2023 Moikka, mulla olisi hyväkuntoinen KTM:n hiilikuiturunkoinen maantiepyörä myynnissä. Vannejarruilla, rungon koko XS. Itse olen 165cm pitkä, mutta stemmillä pidentänyt runkoa sopivammaksi.
Cakunt Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2024 Minulta löytyisi -22 ostettu Bianchi. Tässä myös vannejarrut ja alurunko, siitä varmempi, että ei ainakaan tarvitse pelätä rungon olevan kappaleina. 60-80mm stemmit ja vakiosatula sekä uusi satula ja lookin lukkopolkimet mahdollisuus saada mukaan 😊 Pyörä huollettu säännöllisesti Bikemaniassa. Asun myös Kuopiossa joten voit tulla katsomaan tätä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään