Damine Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2023 Merkki: Trek Malli: Domane 2020 Lyhyt kuvaus: Endurance maantiepyörä Rungon koko: 52 Kuvaus: Erittäin hyvä ja mukava ajettava Trek domane SL5 jossa paljon päivitettyä osaa. Ostettu 2019/2020 uutena. Kuvissa tangosta puuttuu tankonauha. Pyörää saa tulla kokeilemaan Espooseen. Päivitetyt osat: Ultegra kammet Ultegra vaihtaja Ultegra takapakka Bontrager Aeolus pro3v huulikuitu kiekot Easton SL90 aero tanko Bontrager team pro ohjainkannatin Bontrager montrose elite satula Hinta: 2200€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0442846984
iida37 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2023 (muokattu) Minkän kokoisella ajalla ollut? Onko huollot miten tehty? Ketjujen ja rattaiden kunto? Muokattu: 7. Elokuuta, 2023, käyttäjä: Iidakujala julkinen kommentti
Damine Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2023 Itse olen reilu 170cm pitkä. Rattaat ovat hyvässä kunnossa, ketju on myös vielä hyvin käyttöikää jäljellä. Muutenkin fillarista pidetty hyvää huolta ja vaihdettu ketjuja ja kuluvaa osaa ahkerasti. Huollot olen pääsääntöisesti tehnyt itse, tarpeen tullen käynyt liikkeessä. koska haluaisit tulla katsomaan pyörää?
iida37 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2023 7.8.2023 klo 14.39, Damine kirjoitti: Itse olen reilu 170cm pitkä. Rattaat ovat hyvässä kunnossa, ketju on myös vielä hyvin käyttöikää jäljellä. Muutenkin fillarista pidetty hyvää huolta ja vaihdettu ketjuja ja kuluvaa osaa ahkerasti. Huollot olen pääsääntöisesti tehnyt itse, tarpeen tullen käynyt liikkeessä. koska haluaisit tulla katsomaan pyörää? Katselin että kokotaulukon mukaan mulla olisi 54 oikea koko. Harmi! Pitää käydä varmaan lähi liikkeessä kokeilemassa rungon kokoa ennen kuin mietin katsomaan tulemista!
Damine Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2023 Jos muistan oikein itse tipuin myös 54 kokoon Trekin kokotaulukossa, mutta pyörää ostaessa kokeilin molempia ja myös myyjä vakuutti minut valitsemaan 52 koon. Ilmoittele jos haluat vielä tulla tätä kokeilemaan.
iida37 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2023 7.8.2023 klo 14.39, Damine kirjoitti: Itse olen reilu 170cm pitkä. Rattaat ovat hyvässä kunnossa, ketju on myös vielä hyvin käyttöikää jäljellä. Muutenkin fillarista pidetty hyvää huolta ja vaihdettu ketjuja ja kuluvaa osaa ahkerasti. Huollot olen pääsääntöisesti tehnyt itse, tarpeen tullen käynyt liikkeessä. koska haluaisit tulla katsomaan pyörää? Katselin että kokotaulukon mukaan mulla olisi 54 oikea koko. Harmi! Pitää käydä varmaan lähi liikkeessä kokeilemassa rungon kokoa ennen kuin mietin katsomaan tulemista! Ilmoittelen! ehdin toivottavasti tänään käydä kokeilemassa tässä lähellä kokoja.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään