E.N Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2023 (muokattu) Muokattu: 30. Toukokuuta, 2024, käyttäjä: E.N
HelJu Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Moikka, oliko tämä vielä vapaana? Ja osaatko sanoa milloin huollettu viimeksi/paljonko ajettu sen jälkeen? ts. olikohan seuraava huoltotarve heti tulossa
Mikkoea Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2024 Hyvää huomenta. Pyörä on saatavilla. Olen ylläpitänyt/huoltanut sitä itse, vähän ajettu eli pienellä vaivalla valmis ajoon. Itselläni on Scorpion ollut uudesta asti. Renkaat kannattaa vaihtaa, tosin ovat kyllä hyvässä kunnossa mutta ikää niillä on. Kulumaa rattaissa ja ketjussa ei ole. Vapaaratas molemmissa kiekoissa hyvässä kunnossa. Laakerit hyvässä kunnossa. Toki jos haluaa niin vaikkapa ensi talvena huoltaa navat, mutta ei ole välttämätöntä mielestäni. Riippuu toki ajomääräästä. Mukaan tulee halutessa Shimanon polkimet spd- klosseille ja on muistaakseni maantiepolkimet jossain hyllyn perukoilla. Itse käytin noita spd- polkimia mukavuuden vuoksi. Fizik Arione satula, pumppu ja pullotelineet. Satulatoppa on aikansa hiilikuitua, eli käytännössä alumiini runko hiilikuitu pinnoitteella langallinen mittari. Ystävällisin terveisin -Asikaisen Mikko-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään