derhard Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Commuter Lyhyt kuvaus: Hihnaveto & napavaihteisto Rungon koko: L Kuvaus: Myyn loistava hihnavetoinen hybridipolkupyörä Canyon Commuter. Pyörällä on 8-vahteinen napavaihteisto Shimano Nexus 8, hihnaveto Gates Carbon Drive, hiilikuituhaarukka, valmiiksi asetut lokasuojat, dynamolla toimivat etu- ja takavalot ja kevyt tarakka. Tää pyörä on mainio valinta kaupunkipyöräilyyn, sillä hihnavedon ja napavaihteiston ansiosta se ei vaati juurikaan huoltoa eikä säätöä. Lokasuojat ja valot antavat turvallisuutta ja siisteyttä kaikessa olosuhteissa. Pyörä ostettu v. 2017. Petrooli värinen. Rungon koko L. Itse olen ollut ihan tyytyväinen pyörään eikä halua sen laittaa myyntiin, mutta haluaisin vaihtaa isompaan XL kokoon. Olen 190 cm ja 100+ kg ihminen, joten pyörä on pikkusen pieni minulle. Pyörä ollut täysin huollettu ajoissa omien voimien. Viimeisen huollon (05/2023) yhteydessä jarrunesteet vaihdettu sekä jarrut säädetty. Renkaat vaihdettu 40 mm Continental Terra Speed (40-584)-rengassettiin sekä sisäkumi poistettu eli käytössä nyt Stansin litku. Hihnaveto kiristetty. Napavaihteisto rasvattu ja säädetty. Rasvattu taka- ja eturenkaan laakerit. Gripsit ja ohjaustangon kannatin olleet vaihdettu jonkun ajan sitten. Soittokello Knog Oi Classic Bell menee kaupan päälle ostajalle! Speksit: Frame: Canyon Commuter Performance Aluminium Fork: Canyon CF Disc Carbon Shift lever: Shimano Alfine 8-speed Cassette: Gates CDX 24T Crank: Gates CDN S150 Chainring size: 55T Bottom bracket: Thun BSA Zumba Jis Chain: Gates Carbon CDN Belt Brakes: Tektro hydraulic discs Wheels: DT Swiss on Hub Dynamo (front) and Shimano Nexus 8-speed hub gear (rear) Tyres: Continental Terra Speed (40-584) Handlebar: Canyon aluminium Seatpost: Iridium aluminium Saddle: Iridium Fitness Mudguards: Tubus Wingee full-length aluminium Front and rear dynamo lights: Supernova E3 Pedals: Canyon VP-536 flat Kohtuullisella lisämaksulla toimitan pyörää kotiisi pääkaupungin seudulla. Hinta: €1000 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv tai tekstiviesti puh. 040 500 8066 Muokattu: 12. Heinäkuuta, 2023, käyttäjä: derhard Hinta päivitetty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään